Voksi, Śpiworek do fotelika/wózka Voksi Breeze Light - niebieski

446,99 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS70821

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Voksi® Breeze Light to idealny wybór dla rodziców szukających rozwiązania na umiarkowane temperatury, aby zapewnić maluchowi odpowiednią ilość ciepła. Bawełniany śpiworek składa się z wysokiej jakości materiałów pozyskanych z recyklingu. Pasuje do fotelików oraz wózków dziecięcych ze wszystkimi rodzajami uprzęży. Miękki bawełniany śpiworek na umiarkowane temperatury.


  • Wiek: 0 - 3 lat
  • Sezon: wiosna, lato, jesień
  • Wszystkie materiały certyfikowane zgodnie z Oeko-Tex® Standard 100, klasa 1
  • Certyfikowane wypełnienie poliestrowe z recyklingu (GRS)
  • Łatwy dostęp do dziecka dzięki szybkiemu odpinanemu zamkowi błyskawicznemu
  • Przednią część śpiwora da się odpiąć całkowicie, zamieniając śpiwór w matę lub podkładkę
  • Zamykany rzepami tył umożliwia łatwe przeprowadzenie pasów lub szelek z fotelika bądź wózka
  • Łatwa regulacja kaptura śpiworka wokół głowy dziecka
  • Pasuje do fotelików samochodowych, wózków dziecięcych i spacerowych ze wszystkimi rodzajami uprzęży
  • Testy zderzeniowe w połączeniu z fotelikami samochodowymi BeSafe
  • W zestawie łatka naprawcza


Informacje techniczne:
  • Materiał zewnętrzny: 60% bawełna, 40% poliester
  • Podszewka: 100% bawełna organiczna
  • Wypełnienie: 100% poliester z recyklingu, certyfikowane wg. do Standardu GRS
  • Sezon: wiosna, lato, jesień
  • Wymiary zewnętrzne: długość 100 cm
  • Wiatroszczelny/Oddychający: Nie/Tak
  • Uniwersalna adaptacja: uprząż 5-punktowa
  • Instrukcja prania: Prać w delikatnym programie 40oC, używać detergentu bez enzymów, nie wybielać, nie suszyć w suszarce bębnowej
  • OEKO-TEX® Standard 100, klasa 1: Tak
Grupa wiekowa: niemowlak (0-12 mies.), maluch (12-36 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: chłopiec, dziewczynka
Wiek dziecka: 0 +, 3 m +, 4 m +, 6 m +, 9 m +, 12 m +, 18 m +, 2 lata +, 3 lata +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.