Bs Toys, Drewniana Gra Obserwacyjna Ze Spinnerem Xl (30 Cm) Kolacja
Gra Kolacja to bardzo ciekawa, szczegółowa gra obserwacyjna dla całej rodziny. Super zabawa!
Na dużej, drewnianej planszy (29 cm) ze spinnerem znajduje się 8 części (jak pizza). W każdej części znajdują się różnokolorowe bloki. Do zestawu dołączony jest mniejszy spinner z kolorową podziałką. Spinner na planszy wskazuje części, a spinner z koła kolor bloku. Łącząc te dwa elementy musimy wskazać na kartach odpowiednie produkty na nasza kolację. Na przykład ( jak na zdjęciu): Spinner z koła wskazał kolor fioletowy. Po zakręceniu spinnerem na planszy to właśnie w tych częściach wskazanych przez spinner musimy znaleźć bloki fioletowe, na których znajdują się nasze produkty na kolację. Tutaj będzie to: ryba, banan, brokuł, udko i marchewka. Teraz musisz szybko poszukać karty, która ma 2 dowolne symbole produktów na kolację. Zapowiada się pyszna zabawa:)
Gra Kolacja ćwiczy spostrzegawczość, zręczność i szybkość reakcji. Wspaniała gra dla całej rodziny.
Zestaw składa się z następujących elementów: instrukcja w języku polskim, drewniana plansza ze spinnerem (29 cm), drewniane koło ze spinnerem (10 cm), 45 kart ( 7 x 6 cm)
Wiek: 6+
Cel gry:
bądź pierwszym graczem, który znajdzie poprawnie pasująca kartę.
Przygotowanie:
Potasuj karty i umieść 14 z nich wokół dużego spinnera a pozostałe połóż obok w stosie rysunkiem do dołu.
Zasady:
Gracz, który zakręci najszybciej spinnerem zaczyna. Graj zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Zakręć obydwoma spinnerami. Kolor na małym spinnerze to kolor wyszukiwania. Na dużym spinnerze znajdź po obu stronach strzałki bloki w tym właśnie kolorze. Musisz szybko poszukać karty, która ma 2 dowolne symbole z jednego z bloków. Jak tylko znajdziesz pasującą kartę, wskaż ją do czego pasuje i podaj nazwy 2 produktów na kolację. Wygrałeś rundę, zatrzymaj kartę i zastąp ją nową, dobierając ze stosu. Twoja kolej, aby zakręcić obydwoma spinnerami. Jeśli wybrałeś niewłaściwą kartę, musisz ją odłożyć a jako karę odłóż 1 ze swoich własnych kart z powrotem na stos. Jeśli nie masz karty do odłożenia, to tracisz kolejkę. Gdy nie ma żadnych możliwych kart, zakręć znowu spinnerami.
Punkty:
Kiedy masz 3 karty, odwróć je i policz punkty. Joker może mieć dowolny kolor. Pierwszy gracz, który zdobędzie 6 punktów wygrywa.
Na dużej, drewnianej planszy (29 cm) ze spinnerem znajduje się 8 części (jak pizza). W każdej części znajdują się różnokolorowe bloki. Do zestawu dołączony jest mniejszy spinner z kolorową podziałką. Spinner na planszy wskazuje części, a spinner z koła kolor bloku. Łącząc te dwa elementy musimy wskazać na kartach odpowiednie produkty na nasza kolację. Na przykład ( jak na zdjęciu): Spinner z koła wskazał kolor fioletowy. Po zakręceniu spinnerem na planszy to właśnie w tych częściach wskazanych przez spinner musimy znaleźć bloki fioletowe, na których znajdują się nasze produkty na kolację. Tutaj będzie to: ryba, banan, brokuł, udko i marchewka. Teraz musisz szybko poszukać karty, która ma 2 dowolne symbole produktów na kolację. Zapowiada się pyszna zabawa:)
Gra Kolacja ćwiczy spostrzegawczość, zręczność i szybkość reakcji. Wspaniała gra dla całej rodziny.
Zestaw składa się z następujących elementów: instrukcja w języku polskim, drewniana plansza ze spinnerem (29 cm), drewniane koło ze spinnerem (10 cm), 45 kart ( 7 x 6 cm)
Wiek: 6+
Cel gry:
bądź pierwszym graczem, który znajdzie poprawnie pasująca kartę.
Przygotowanie:
Potasuj karty i umieść 14 z nich wokół dużego spinnera a pozostałe połóż obok w stosie rysunkiem do dołu.
Zasady:
Gracz, który zakręci najszybciej spinnerem zaczyna. Graj zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Zakręć obydwoma spinnerami. Kolor na małym spinnerze to kolor wyszukiwania. Na dużym spinnerze znajdź po obu stronach strzałki bloki w tym właśnie kolorze. Musisz szybko poszukać karty, która ma 2 dowolne symbole z jednego z bloków. Jak tylko znajdziesz pasującą kartę, wskaż ją do czego pasuje i podaj nazwy 2 produktów na kolację. Wygrałeś rundę, zatrzymaj kartę i zastąp ją nową, dobierając ze stosu. Twoja kolej, aby zakręcić obydwoma spinnerami. Jeśli wybrałeś niewłaściwą kartę, musisz ją odłożyć a jako karę odłóż 1 ze swoich własnych kart z powrotem na stos. Jeśli nie masz karty do odłożenia, to tracisz kolejkę. Gdy nie ma żadnych możliwych kart, zakręć znowu spinnerami.
Punkty:
Kiedy masz 3 karty, odwróć je i policz punkty. Joker może mieć dowolny kolor. Pierwszy gracz, który zdobędzie 6 punktów wygrywa.
Grupa wiekowa: | wiek szkolny (6-9 lat), wiek szkolny (9-14 lat) |
---|---|
Płeć: | chłopiec, dziewczynka |
Wiek dziecka: | 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +, 10 lat +, 12 lat + |
Zaloguj się