Pora spać. Bobaski i Miś. Dobranoc, Trefliki na noc. Książka przygotowująca do snu

39,99 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS62926

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Kolekcja „Dobranoc, Trefliki na noc”, czyli jak zmienić wieczór w dobrą zabawę.

Nadchodzi wieczór. Dzieci robią się zmęczone, marudne, ale nie chcą jeszcze kończyć zabawy. Rodzice z kolei marzą tylko o tym, by spokojnie położyć je spać.

Czy można to pogodzić? Tak!

Stworzona we współpracy ze specjalistkami od snu kolekcja książek, gier i zabaw „Dobranoc, Trefliki na noc” podpowiada, jak zmienić wieczorne czynności w dobrą zabawę, która ma szczęśliwe, senne zakończenie!

Treflik i Treflinka prostymi krokami poprowadzą Was przez wszystkie etapy wieczoru od sprzątania zabawek, przez kolację, kąpiel, czytanie książeczki do zgaszenia światła. Dzięki temu dziecko nabierze dobrych nawyków, zbuduje poczucie bezpieczeństwa i wzmocni więź z rodzicem, a przede wszystkim polubi wieczory!

„Bobaski i Miś. Pora spać”

Mali Treflik i Treflinka nie chcą jeszcze spać. Co zrobić, by droga do łóżka okazała się świetną, rozwijającą zabawą?

Książka zawiera:

- zabawy dźwiękonaśladowcze

- zabawy wpierające małą motorykę

- proste pomysły na zamianę wieczornych czynności w dobrą zabawę

„Gorąco polecam rodzicom, którym zależy na kształtowaniu wspierających sen nawyków i pozytywnych skojarzeń z zasypianiem.” – Magdalena Komsta, psycholożka, specjalistka od snu dziecka, wymagajace.pl

Jedyna taka kolekcja na rynku!

Serial „Bobaski i Miś” to skierowana do najmłodszych dzieci prosta animacja o perypetiach rodzeństwa, małych Treflika i Treflinki, znanych już z serialu „Rodzina Treflików”, realizowana techniką lalkową w studiu animacji w Gdyni. Telewizyjna bajka pomaga dzieciom zrozumieć otaczający je świat.

Wiek: 0-2

Grupa wiekowa: niemowlak (0-12 mies.), maluch (12-36 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 0 +, 3 m +, 6 m +, 9 m +, 12 m +, 18 m +, 2 lata +, 3 lata +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.