Pierwszą odsłoną naszej opowieści jest pochopna obietnica złożona przy zamkowej studni. Księżniczka bawiła się tam swoją złotą kulą. Nagle jej ukochana zabawka wpadław jej głębiny – aż na samo dno. Księżniczka straszliwie rozpaczała. Tak bardzo chciała odzyskać swoją kulę, że bez zastanowienia przyjęła propozycję żaby, która zobowiązała
się zwrócić jej własność w zamian za to, że księżniczka pozwoli jej zamieszkać w pałacu, jeść przy tym samym stole, pić z tego samego pucharu i spać w tym samym łóżku!
Dziewczyna nie wiedziała, że żaba pomagając jej liczyła, że w przyszłości pocałunek księżniczki zdjąłby pradawną klątwę i przywróciłby żabie jej prawdziwą postać – przystojnego księcia. Jednak w momencie, gdy złota kula ponownie spoczęła w dłoniach księżniczki, stało się jasne, że dziewczyna nie zamierza dotrzymać słowa. Gdy odeszła, żaba podążyła za nią, by przypomnieć o danej obietnicy.
Celem rozgrywki jest będąc postacią zaklętego ksiacia, dotarcie do pałacu pierwszemu, by zdjęć zaklęcie i stać się księciem.
Fascynująca gra pamięciowa dla 2-4 dzieci powyżej od 5. roku życia. Długość rozgrywki: 20 minut. Rozmiar: pudełko: 16x32 cm, plansza: 45x30 cm, figurki: 6 cm. Zawartość: 1 pałac, 1 podłoga, 1 księżniczka, 1 służąca, 1 kostka, 4 żabich książąt, 4 karty studni, 72 karty labiryntu