Gra magnetyczna Mastermind/ Secret code

The purple cow
obecnie brak na stanie
29,00 zł
Brutto

Pakujemy ekologicznie.

Sposóbdo 100100-199200-299Gratis od
Kurier Inpost przedpłata 12,99 zł 11,99 zł 8,99 zł 299 zł
Kurier Inpost za pobraniem 13,99 zł 13,99 zł 13,99 zł -
Paczkomaty 24/7 przedpłata 12,99 zł 11,99 zł 8,99 zł 299 zł

23 000 produktów dostępnych od ręki z naszego magazynu.

 

Klasyczna gra Mastermind/ Secret code

Ilość graczy: 2

Zawartość opakowania: 2 plansze: 1 plansza do kodowania, druga do odkodowania; 54 kolorowe magnesy (6 kolorów); 50 magnesów-wskazówek białych i czarnych.

Zasady gry:

Celem gry jest złamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

Zaczyna najmłodszy gracz, który jest twórcą kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. 

Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układają jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "Decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu. 

Wiek: 6-99 lat

Płeć:
chłopczyk
dziewczynka
Grupa wiekowa
wiek szkolny (6-9 lat)
wiek szkolny (9-14 lat)
Wiek dziecka
6 lat +
7 lat +
8 lat +
9 lat +
10 lat +
12 lat +
13 lat +
Gwarancja
producenta 12 miesięcy
PS10460
  • Zwroty lub reklamacje jak zgłaszać?
  • Na zwrot masz 30 dni.

    W formularzu online łatwo i szybko wybierasz które zakupione u nas produkty chcesz zwrócić lub reklamować.
    Do zgłoszenia zwrotu potrzebujesz numeru zamówienia oraz adres e-mail podany przy zamówieniu (dla zamówień zrealizowanych bez rejestracji) lub posiadać konto w sklepie (wybierasz z listy zamówień). Jesteś informowany o każdym etapie procesu. 

  • Kliknij tutaj aby uzyskać więcej informacji