Beaba, Pokrowiec na anatomiczny przewijak Sofalange White

109,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS66102

Pokrowiec na anatomiczny przewijak Sofalange francuskiej marki BEABA wykonany jest w 100% z certyfikowanej bawełny organicznej. Zapewnia on jeszcze większy komfort i higienę użytkowania materacyka. Jest wyjątkowo miękki i bardzo chłonny. Dzięki gumce na brzegach, idealnie dopasowuje się do niego, a połączenie dwóch struktur tkanin – typu frotte w części środkowej i tzw. Honeycomb (czyli plastra miodu) na bokach - gwarantuje wygodę, delikatną i przyjemną dla skóry stymulację oraz swobodną cyrkulację powietrza i maksymalną chłonność. Posiada certyfikat Oekotex Class 1, jest zatem w 100% bezpieczny dla skóry, można go prać w pralce w 40ºC.

 

Kolor: biały

Wyprodukowany we Francji.

 

Wiek: 0-36m+

Materiał: 100% bawełna organiczna

Wymiary: 450 x 740 x 190

Waga: 120 gr

 

Kolekcja kąpielowa Beaba opiera się na sprawdzonych przez lata rozwiązaniach, gwarantujących dzieciom i ich rodzicom bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania, wychodząc jednocześnie naprzeciw ich potrzebom estetycznym, dotyczącym zarówno formy, jak i kolorystyki funkcjonalnych przedmiotów do pielęgnacji i higieny maluszków.

 

Francuska marka Beaba powstała w 1989 roku, aby wspierać rodziców na każdym etapie rozwoju ich dziecka. Jej celem jest ciągłe poszukiwanie najwygodniejszych, najbardziej innowacyjnych i najskuteczniej ułatwiających życie rozwiązań. Najmocniejszą stroną firmy są jej twórcy – eksperci w swoich dziedzinach: projektanci, inżynierowie i naukowcy – to oni starają się odpowiedzieć na potrzeby rodziców, którzy oczekują produktów wysokiej jakości, ale przy tym funkcjonalnych i łatwych w obsłudze. Mamy na całym świecie uwielbiają Beaba właśnie za to, że je rozumie, a także za nowoczesny design i modne, stonowane kolory.

Grupa wiekowa: niemowlak (0-12 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 0 +, 3 m +, 6 m +, 9 m +, 12 m +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.