Janod, Drewniana piła łańcuchowa Brico'kids

124,50 zł

125,00 zł (oszczędź -0,50 zł)

Wyślemy do 2 dni (robocze), czas dostawy 1 dzień

Numer produktu: PS65933
Kupując ten produkt, zapewniasz 9 minut pracy naszemu zespołowi.
Dziękujemy za Twój wkład w nasz rozwój!

Inni kupowali razem z:


Drewniana piła łańcuchowa z serii Brico'kids francuskiej marki JANOD to idealny prezent dla małego majsterkowicza. Kształtem doskonale imituje swój „dorosły” odpowiednik, posiada łańcuch z silikonu, linkę rozruchową, której pociąganie sprawia, że narzędzie wydaje typowe dla piły dźwięki, a bezpieczne ostrze porusza się, oraz parę poręcznych uchwytów. Zabawka wspomaga rozwój zdolności manualnych dziecka, precyzję ruchów i koncentrację, stymuluje też wyobraźnię i zachęca do tworzenia historii oraz odgrywania sytuacji, znanych z obserwacji dorosłych.

Piła zaprojektowana została we Francji. Zapakowana jest w estetyczne, kartonowe pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Kolekcja Brico'kids to seria akcesoriów do zabawy w warsztat marki JANOD. Utrzymane są w klasycznej kolorystyce marki, odwzorowują wiernie swoje „dorosłe” odpowiedniki, wielkością dostosowane są jednak do dziecięcych rączek. Są bezpieczne i idealnie nadają się do uwielbianej przez dzieci „zabawy w dorosłych”. Zostały starannie wykonane, mają przyjemny, ciekawy design, który rozwija poczucie estetyki, a ponadto rozwijają kreatywność i motorykę małej dłoni. Odtwarzanie sytuacji znanych z obserwacji pozytywnie wpływa również na wszechstronny rozwój dziecka, w tym kontakt z rówieśnikami i rozwiązywanie problemów.

Zabawka rozwija:
• chęć odkrywania i eksperymentowania
• małą motorykę

wiek: 3-8 lat

wymiary produktu: 27,5 x 19,3 x 11,5 cm
waga produktu: 0,22 kg
wymiary opakowania: 28 x 10 x 12 cm

bezpieczeństwo i jakość: EN71-1; EN71-2, EN71-3; REACH

Grupa wiekowa: przedszkolak (3-6 lat), wiek szkolny (6-9 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Wiek dziecka: 3 lata +, 4 lata +, 5 lat +, 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.