We Might Be Tiny, Silikonowe foremki do lodów, Powder Pink

83,54 zł

89,00 zł (oszczędź -5,46 zł)

Natychmiast dostępny, czas dostawy 24h

Numer produktu: PS54247

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Każdy rodzic wie, jak ważne jest wyrobienie w naszych dzieciach dobrych nawyków żywieniowych. Dzięki bezpiecznym, silikonowym foremkom do lodów We Might Be Tiny codziennie przygotowywanie przekąsek stanie się dziecinnie proste. Formy możesz wykorzystać także do pieczenia ciasteczek bądź muffinek. Kształt zwierzątek uatrakcyjni posiłek zachęcając malca do jedzenia. Każdy zestaw posiada sześć patyczków wielokrotnego użytku, dzięki czemu możesz eksperymentować z nowymi smakami. Dodatkowo możesz zamknąć wypełnione foremki przezroczystą, silikonową pokrywką chroniąc swoje dzieło przed ciekawskimi maluchami.

  Stwórz mrożone jogurty, zmieniaj smoothies w lodowe przekąski i odkryj jak mrożone owoce mogą łatwo zaspokoić głód Twojego dziecka. A kiedy dzieci śpią zamień swój ulubiony koktajl w niegrzeczny przysmak dla rodziców ;) Daj się ponieść wyobraźni! Foremki zostały wykonane z nieprzywierającego silikonu ułatwiającego wyjmowanie smakołyków. Po jedzeniu po prostu włóż brudne foremki do zmywarki. Formy We Might Be Tiny to doskonała wymówka do pobudzenia kreatywności malucha a przy tym wspólne odkrywanie kulinarnego świata.

Cechy foremek do lodów:

  • w zestawie: foremka, pokrywka ułatwiająca przechowywanie oraz 6 patyczków wielokrotnego użytku
  • antypoślizgowe i nieprzywierające
  • elastyczne i trwałe
  • higieniczne i łatwe w czyszczeniu
  • można myć w zmywarce
  • można używać w kuchence mikrofalowej, piekarniku i zamrażarce (-40°C do 230°C)
  • materiał: nietoksyczny silikon spożywczy, niezależnie certyfikowany według najwyższych standardów europejskich (zatwierdzony przez FDA i LFGB)
  • bez BPA
  • wymiary: 25 cm x 14, cm x 2,7 cm (każdy kształt 6,5cm x 9,0cm x 2,2cm)
  • waga: 255 g
  • zaprojektowane w Australii
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.