Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka?

27,68 zł

36,90 zł (oszczędź -9,22 zł)

Natychmiast dostępny, czas dostawy 24h

Numer produktu: PS70784

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Czy wiesz, że nowo narodzone dziecko ma większą potencjalną inteligencję niż Leonardo da Vinci kiedykolwiek wykorzystał, a nawet trzylatek może już czytać, liczyć lub mówić w dwóch językach? Do szóstego roku życia mózg kształtuje się aż w 80% – właśnie wtedy następuje rozwój możliwości intelektualnych, jakimi człowiek będzie dysponował przez resztę życia. W procesie wspierania rozwoju małego człowieka rodzice mogą odegrać naprawdę ogromną rolę, dlatego jeśli chcesz zapewnić dziecku najlepszy start, koniecznie sięgnij po ten poradnik.

Z książki dowiesz się m.in., jak kreatywnie wspomagać rozwój dziecka już od pierwszych miesięcy życia, jak w pełni wykorzystać jego wrodzony potencjał i rozwijać zdolności. Przekonaj się, że nauka czytania, matematyki czy języków obcych to okazja do fantastycznej zabawy i sposób na przyjemne spędzanie czasu. Poznaj unikalne i sprawdzone pomysły wspólnych gier i zabaw, których nie znajdziesz w Internecie.

Wskazówki i porady opracowane przez autorów – psychologów i rodziców – pozwolą ci jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby twojego malucha. Dzięki licznym ćwiczeniom, ciekawostkom oraz przykładom dowiesz się, jak bez presji i stresu zachęcić dziecko do poszerzania wiedzy i jak obudzić w nim pasję małego odkrywcy.


Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
  • podpowiada, jak wybrać najlepszą, a nie najmodniejszą, metodę wychowawczą dla twojego dziecka
  • objaśnia, jak w interesujący sposób przekazywać wiedzę dzieciom
  • uczy, jak wspomagać pamięć i koncentrację oraz rozwój emocjonalny malucha
  • doradza, jak bez zbędnego wysiłku i dużych nakładów finansowych zorganizować edukacyjne zabawy w domu
  • przedstawia sprawdzone pomysły na przyjemne i efektywne spędzanie wolnego czasu z dzieckiem

Ilość stron: 224 
Okładka: miękka
Format: 208x150x12mm
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.