The Purple Cow, Gra magnetyczna - Zadania matematyczne

35,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS66849

Polecamy w z samej kategorii:

Inni kupowali razem z:


Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Matematyka nie musi być nudna! Z grą The Purple Cow dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie stanie się bardzo proste. W wersji magnetycznej świetnie sprawdzi się w podróży. Magnetyczne elementy nie pogubią się, w każdej chwili można wrócić do gry. Całość zapakowana jest w poręczne, metalowe pudełko.

Zasady gry: Połóż wszystkie magnesy na polu "magnet bank". Każdy z graczy rzuca kostką. Kto wyrzuci największą liczbę oczek - zaczyna rozgrywkę. Pierwszy gracz rzuca ponownie obiema kostkami i sprawdza jakie wypadły cyfry. Dla przykładu, jeżeli wypadło 3 i 1 to liczba, którą będziemy grać wynosi 31 lub 13. Używając magnesów z pola "magnet bank" gracz musi sformułować równanie matematyczne aby wynik równał się liczbie z kostek. Równanie może zawierać dowolną ilość znaków matematycznych (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia). Dla przykładu, równanie z liczby 31 można zapisać jako: 5x6+1=31. Należy zwrócić uwagę, aby zostało zapisane pełne równanie. Jeżeli równanie jest prawidłowo sformułowane oraz zostało zaakceptowane przez pozostałych uczestników to gracz otrzymuje magnes z uśmiechniętą buźką. Następnie kolejny gracz układa równanie dla tej samej liczby, w naszym wypadku 31. W miarę postępu gry, w banku pozostanie coraz mniej magnesów z cyferkami i znakami matematycznymi do wyboru - gra stanie się trudniejsza. Jeżeli gracz nie będzie mógł utworzyć równania z magnesów, które zostały - kolejka przechodzi na następnego gracza. Jeśli obaj gracze nie mogą sformułować równania dwa razy z rzędu - gra się kończy. Wygrywa osoba, która uzbierała najwięcej magnesów z uśmiechniętymi buźkami. Uwaga! Jeśli grasz sam to nagradzaj się magnesami z buźkami za każdym razem jak sformułujesz prawidłowe równanie.

Cechy gry magnetycznej Zadania matematyczne:

mała, gra podróżna

zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę

ilość graczy: 1-4

przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia

w zestawie znajduje się 138 magnesów z cyframi i znakami matematycznymi, 2 kostki do gry

wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Grupa wiekowa: wiek szkolny (6-9 lat), wiek szkolny (9-14 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +, 10 lat +, 12 lat +, 13 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.