Love To Dream, Otulacz antykolkowy Swaddle UP 50/50 - rozmiar L - szary - ETAP 2 Original

164,00 zł

Natychmiast dostępny, czas dostawy 24h

Kupując ten produkt, zapewniasz 13 minut pracy naszemu zespołowi.
Dziękujemy za Twój wkład w nasz rozwój!
Numer produktu: PS60973

Inni kupowali razem z:


Wraz z kolejnym etapem rozwoju dziecka, przychodzi czas na zmiany. Przestawienie się z bezpiecznego uczucia bycia przytulanym przed snem do zasypiania z wolnymi rękami może być trapiące dla niektórych dzieci… nie wspominając o rodzicach! Ale jest sposób na to, by zmiana przebiegała stopniowo.

Otulacz Swaddle UP 50/50 pomaga Twojemu dziecku stopniowo dostosować się do spania bez otulania. To idealny sposób na łatwe przejście Twojego dziecka od otulania do uwolnienia rączek.

Po prostu rozepnij jedno „skrzydełko”, poczekaj kilka nocy, by Twoje dziecko przyzwyczaiło się do uczucia spania z jedną rączką uwolnioną, potem usuń drugie skrzydełko. Od teraz Twoje dziecko może spać z uwolnionymi rączkami.

  •     Wykonany w 93% z bawełny, 7% z elastanu (1 TOG*, rekomendowana temperatura otoczenia to 20-24°C)
  •     Otulacz zmienia się w ciepły śpiworek dla dłuższego użytkowania
  •     Masz pewność, że dziecko jest otulone przez całą noc
  •     Zastępuje kocyk, nie ma konieczności dodatkowego przykrywania dziecka
  •     Dopasowany, dzięki czemu nie ma ryzyka, że dziecko wsunie się pod materiał bądź nakryje sobie nim główkę
  •     Genialny dwukierunkowy zamek ułatwia zmianę pieluszki
  •     Unikatowa forma pozwala bioderkom i nóżkom zginać się naturalnie, zapewniając ich naturalny rozwój
  •     Zatwierdzony przez INPAA – organizację, której celem jest opracowanie bezpieczniejszych produktów dla niemowląt oraz promowanie bezpiecznego korzystania z towarów przez konsumentów
  •     Łatwy w utrzymaniu: można prać w pralce i suszyć w suszarce bębnowej
Grupa wiekowa: maluch (12-36 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 12 m +, 18 m +, 2 lata +, 3 lata +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.