Owco Śpij, Kerry Lyn Sparrow

26,90 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS53148

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


„Jeszcze jedną bajkę, mamo!”, „Ta poduszka jest za miękka”, „Tu jest za ciemno!”, „Jest mi za gorąco”, „Jest mi za zimno”, „Duduś, zaśnij wreszcie!”, „Mee!”

Jest wiele rzeczy, które podobają się Dudusiowi w wieczornym rytuale zasypiania. Lubi słuchać bajek na dobranoc, lubi swoją piżamę i pastę do zębów o smaku gumy do żucia. Jedyne, czego Duduś nie lubi wieczorem, to samo zasypianie. I wymyśla wszystko, żeby odsunąć to w czasie. Mama Dudusia ma już tego dosyć. „Spróbuj liczyć owce” – mówi pewnego wieczoru.

Duduś spróbował. Początkowo było to nawet zabawne. Owce, każda z numerem przyczepionym do kożuszka, miały skakać przez łóżko. Wszystko szło dobrze do chwili, kiedy przyszła kolej na owcę nr 68. Robiła¬ wszystko, byle tylko opóźnić skok. Dokładnie tak, jak Duduś, by nie zasnąć. Czy owca nr 68 zrobi to, co powinna, i czy Duduś w końcu zaśnie?

Książka o uniwersalnym doświadczeniu zasypiania. Dzieci stosują najróżniejsze sztuczki, by jak najbardziej odsunąć moment zaśnięcia. Ciepła i zabawna opowieść o tym, jak stosowana przez Dudusia taktyka opóźniania snu sama daje mu prztyczka w nos. Idealna do wspólnego wieczornego czytania i (skutecznego) zasypiania.

Kerry Lyn Sparrow jest nauczycielką w szkole podstawowej. Kiedy nie uczy ani nie pisze, zwykle przesiaduje gdzieś z książką i kubkiem kawy albo wędruje po błotnistych polach ze swoimi dwoma małymi synami. Mieszka na farmie w Kinburn blisko Ottawy w Ontario. „Owco, śpij!” jest jej pierwszą książką. Guillaume Perreault, nagradzany autor i ilustrator książek, urodził się w Rimoushi w Quebecu. Studiował projektowanie graficzne. Guillaume chciałby kiedyś mieć prawdziwe owce, zamiast tylko liczyć je przed snem. Mieszka w Gatineau w Quebecu.
Grupa wiekowa: przedszkolak (3-6 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 3 lata +, 4 lata +, 5 lat +, 6 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.