Oryginalne produkty marki Wydawnictwo Siedmioróg
Co to znaczy – osiągnąć dziś w Polsce sukces jako wydawca książek dla dzieci i młodzieży? Albo, formułując to pytanie inaczej, bardziej ogólnie: w jaki sposób funkcjonująca na naszym rynku firma może utrzymywać się, a nawet rozwijać, publikując wartościową literaturę dziecięcą i młodzieżową? Wszystkie doświadczenia, jakie w trakcie swej historii zebrał Siedmioróg – zarówno osiągnięcia i triumfy, jak i bolesne porażki – traktowaliśmy jako materiał, który pozwoli udzielić odpowiedzi na te pytania. Czy dwadzieścia lat niełatwych dziejów firmy to wystarczająco długo, by móc z tych doświadczeń wyciągnąć właściwe wnioski? W naszym wydawnictwie jesteśmy z natury nastawieni optymistycznie i wierzymy, że potrafiliśmy znaleźć właściwe odpowiedzi na zasadnicze pytania i że konsekwencją tego jest sukces – artystyczny i finansowy. Klucze do tego sukcesu to rozsądna polityka wydawnicza, stworzenie silnych działów handlu i marketingu oraz doskonałego zespółu. No i oczywiście konsekwentna, codzienna rzetelna praca.