Złota księga detektywistyczne łamigówki Lassego i Mai

16,90 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS4222

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Chcesz tropić przestępców razem z Lassem i Mają? „Złota księga”, podobnie jak „Brązowa księga” i „Srebrna księga”, pełna jest detektywistycznych zagadek, szyfrów, rebusów, labiryntów i innych łamigłówek! 
A wszystko w świetnej oprawie ilustratorskiej Heleny Willis – w scenerii miasteczka Valleby i z udziałem jego mieszkańców. 
Pomóż Lassemu i Mai złapać złodzieja obrazów i rozpoznać sfałszowane bilety. Gdzie rabuś zakopał łup? Co kryje zaszyfrowana wiadomość? 
Po rozwiązaniu każdego zadania przyklej u dołu strony srebrny medal ze środka książki. Znajdziesz tu również naklejki z bohaterami serii Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai. 
Książki z serii Biuro Detektywistyczne Lassego i Mai świetnie nadają się dla dzieci, które właśnie zaczynają samodzielnie czytać. Duża czcionka, duża ilość charakterystycznych czarno-białych ilustracji oraz trzymająca w napięciu akcja sprawiają, że nawet najbardziej oporni mali czytelnicy czytają je z wypiekami na twarzach. 
Do połowy 2012 roku w Polsce ukazało się 16 tytułów: „Tajemnica diamentów”, „Tajemnica hotelu”, „Tajemnica cyrku”, „Tajemnica kawiarni”, „Tajemnica mumii”, „Tajemnica kina”, „Tajemnica pociągu”, „Tajemnica gazety”, „Tajemnica szkoły”, „Tajemnica złota”, „Tajemnica zwierząt”, „Tajemnica meczu”, „Tajemnica szafranu”, „Tajemnica biblioteki”, „Tajemnica miłości” i „Tajemnica kempingu”. 
Akcja książek rozgrywa się w małym szwedzkim miasteczku Valleby i jego okolicach. Główni bohaterowie, Lasse i Maja, chodzą do tej samej klasy i wspólnie prowadzą małe biuro detektywistyczne.


Wydawnictwo: Zakamarki
ISBN: 978-83-7776-023-9
EAN: 9788377760239
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 32
Format: 21 x 29,5 cm



Grupa wiekowa: wiek szkolny (6-9 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +, 9 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.