Słoń Trąbalski i inne wiersze seria limitowana Expand

Słoń Trąbalski i inne wiersze seria limitowana

Wydawnictwo Siedmioróg Wydawnictwo Siedmioróg Wydawnictwo Siedmioróg

PS4217

Nowy

W tym eleganckim tomiku znalazły się słynne i te,trochę mniej znane, wiersze Juliana Tuwima, na których wychowało się kilka pokoleń Polaków.

Więcej szczegółów

Brak w magazynie

29,99 zł

brutto

W koszyku brakuje 299,00 zł do darmowej wysyłki.

W tym eleganckim tomiku znalazły się słynne i te,trochę mniej znane, wiersze Juliana Tuwima, na których wychowało się kilka pokoleń Polaków. Książka została wydana z edytorskim upodobaniem i opatrzona subtelnymi ilustracjami Ignacego Witza, w nowoczesnym opracowaniu graficznym Katarzyny Kołodziej. Ignacy Witz był nie tylko jednym z najwybitniejszych polskich grafików w dziedzinie ilustracji dziecięcej. Był także przyjacielem Juliana Tuwima. Nad ilustracjami do tej książki pracował wspólnie z poetą, co wpłynęło na ich niezwykłą wartość artystyczną.
Zbiór zawiera następujące wiersze:

Słoń Trąbalski 
Pstryk 
Skakanka 
Stół 
Figielek 
O Grzesiu kłamczuchu i jego cioci 
Gabryś 
Dyzio marzyciel 
Bambo 
Kotek 
Abecadło 
Trudny rachunek 
Taniec 
Kapuśniaczek 
Wszyscy dla wszystkich 
W aeroplanie


Wydawnictwo: Siedmioróg
ISBN: 978-83-7568-920-4
EAN: 9788375689204
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 64
Format: 24 x 17 cm

Bądź pierwszy oceń i napisz opinię !

Co to znaczy – osiągnąć dziś w Polsce sukces jako wydawca książek dla dzieci i młodzieży? Albo, formułując to pytanie inaczej, bardziej ogólnie: w jaki sposób funkcjonująca na naszym rynku firma może utrzymywać się, a nawet rozwijać, publikując wartościową literaturę dziecięcą i młodzieżową? Wszystkie doświadczenia, jakie w trakcie swej historii zebrał Siedmioróg – zarówno osiągnięcia i triumfy, jak i bolesne porażki – traktowaliśmy jako materiał, który pozwoli udzielić odpowiedzi na te pytania. Czy dwadzieścia lat niełatwych dziejów firmy to wystarczająco długo, by móc z tych doświadczeń wyciągnąć właściwe wnioski? W naszym wydawnictwie jesteśmy z natury nastawieni optymistycznie i wierzymy, że potrafiliśmy znaleźć właściwe odpowiedzi na zasadnicze pytania i że konsekwencją tego jest sukces – artystyczny i finansowy. Klucze do tego sukcesu to rozsądna polityka wydawnicza, stworzenie silnych działów handlu i marketingu oraz doskonałego zespółu. No i oczywiście konsekwentna, codzienna rzetelna praca.