Uniwersytet dziecięcy semestr II

49,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS10945

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


„Uniwersytet Dziecięcy” powraca! I znów naukowcy przystępnie i wyczerpująco odpowiadają na trudne dziecięce pytania. Dlaczego rośliny rosną? Dlaczego mamy sny? Dlaczego słyszymy dźwięki? Dlaczego nie wolno klonować ludzi? Dlaczego greckie rzeźby są nagie? Dlaczego dorosłym wolno więcej niż dzieciom? Dlaczego ja jestem mną? Dlaczego gwiazdy nie spadają z nieba? Uniwersytety Dziecięce to cykle wykładów dla dzieci prowadzone przez prawdziwych, uniwersyteckich profesorów. Pierwszy z nich zorganizowano w Niemczech, w Tybindze. Dziś popularne są na całym świecie – w tym w Polsce. Właśnie w Tybindze, w najstarszym uniwersytecie dziecięcym, dwoje dziennikarzy przez kolejne lata zbierało pytania dzieci i odpowiedzi naukowców. Tak powstały książki z serii „Uniwersytet Dziecięcy”. Projekt Uniwersytetów Dziecięcych (Die Kinder-Uni) otrzymał od Komisji Europejskiej nagrodę Descartes Prize for Science Communication za wybitne zasługi w krzewieniu wiedzy. Ulrich Janssen i Ulla Steuernagel ukończyli Uniwersytet w Tybindze (ten sam, który później odpowiedział na ich apel i zorganizował pierwszy Uniwersytet Dziecięcy): Ulla studiowała historię sztuki, naukę o kulturze i pedagogikę, Ulrich - filozofię, historię i retorykę. Ich książki z serii „Uniwersytet Dziecięcy” stały się bestsellerami, były wielokrotnie nagradzane i zostały przetłumaczone na 15 języków. Klaus Ensikat (ur. w 1937 r.) – „niekoronowany król” niemieckiej ilustracji książkowej. Został uhonorowany najważniejszymi międzynarodowymi nagrodami za ilustracje, m.in. przyznawanym przez IBBY medalem im. Hansa Christiana Andersena (najbardziej prestiżowe międzynarodowe odznaczenie za całokształt twórczości ilustratorskiej dla dzieci).

Grupa wiekowa: przedszkolak (3-6 lat), wiek szkolny (6-9 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Wiek dziecka: 3 lata +, 4 lata +, 5 lat +, 6 lat +, 7 lat +, 8 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.