Lilliputiens, książka wielofunkcyjna SmartWonders Kura Ophelie

219,99 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS14485

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Kura Ophelie książeczka wielofunkcyjna, zabawka z aplikacją SmartWonders.

Duża, kolorowa książeczka materiałowa bez tekstu. Angażuje nie tylko dziecko, ale i rodzica do aktywnej zabawy i wymyślania ciekawych historii, których bohaterką jest mała kurka Ophelie.

Opis:
- osiem ilustrowanych stron
- maskotka kurka Ophelie, która przemierza strony książeczki
- ruchome elementy: możliwość otwarcia drzwi i okien w domkach; przyklejane na rzep małe grzybki,
- kurnik na okładce, do którego można włożyć kurkę Ophelie
- pierwsza strona przedstawia rodzinę ptaszków w gnieździe na drzewie;   po podniesieniu filcowej skorupki jajka można zobaczyć wykluwającego się pisklaczka
- na drugiej stronie zwisający głową w dół uśmiechnięty nietoperz (zasłoniętą buzię można zobaczy, podnosząc materiałowe skrzydełka)
- na kolejnej stronie stoi domek, w którym za drzwiami ukrywają się trzy małe świnki
- na czwartej stronie jednorożec Louise zbiera do koszyka przyklejone na rzep grzybki
- na 5 i 6 stronie, siedzący na łódce misiek, łowi w rzece rybki przy pomocy wędki - w trzech okienkach ukryli się: rybka, bóbr i kalosz
- na siódmej stronie można zajrzeć do dziupli sowy
- na ósmej stronie, w swoich norkach ukryli się: lisica, kret, króliczek
- książeczka zamykana na zamek błyskawiczny, uchwyty umożliwia jej wygodne noszenie
- różnorodna faktura materiału,
- zwracające uwagę dziecka wzory i kolory.

Zalecany wiek: 9m+
Wymiary: 30 x 27 x 3 cm
Materiał: 
okładka 100 % poliester
wypełnienie włókno poliestrowe
strony: 80 % poliester, 20 % bawełna
Czyszczenie: delikatne pranie w temperaturze 30 st. C

UWAGA!
Zakup zabawki umożliwia wejście do świata "Smart Wonders" - wystarczy zainstalować aplikację Lilliputiens, zeskanować obrazki znajdujące się na 3 stronach książeczki (nr 1, 5 i 8) i cieszyć się z nowych możliwości jakie daje aplikacja - trzech prostych i zabawnych interaktywnych gier z Ophelie w roli głównej.

Gra 1: po zeskanowaniu ptaszków na str. nr 1, pojawia się kurka Ophelie. Znajduje piskalaczka, który wypadł z gniazda i musimy jej pomóc, skacząc z gałęzi na gałąź, dostać się na szczyt drzewa, aby włożyć ptaszka do gniazda.
Gra 2: na stronie 5 po zeskanowaniu misia Cezara, zobaczymy Ophelie, która pływa na łódce razem z Cezarem i łowi dla niego rybki na obiad - musi ich zjeść aż 3! Aby znaleźć rybki, należy przesuwać smartfonem/tabletem po pomieszczeniu do momentu, aż zobaczymy rybki. Ale uwaga! Cezar może jeść tylko rybki - po zjedzeniu, np. złapanej żabki, Cezar się pochoruje.
Gra 3: na stronie nr 8, po zeskanowaniu zwierzątek, pojawi się Ophelie, która będzie się bawiła z nimi w berka. W czasie gry, po kolei każde ze zwierzątek będzie wychodziło ze swojej norki i uciekało przed małą kurką. Gdy tylko Ophelie złapie lisicę, kreta lub króliczka - wrzuca ich z powrotem do norek.
Aplikacja dostępna dla zabawek oznaczonych znaczkiem "Smart Wonders".
Wszystkie informacje na temat aplikacji, sposobu jej instalacji i użytkowania znajdują się na opakowaniu.

Grupa wiekowa: niemowlak (0-12 mies.), maluch (12-36 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 9 m +, 12 m +, 18 m +, 2 lata +, 3 lata +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.