Beaba, Łyżeczka 360° (opakowanie zbiorcze 15 szt., miks kolorów blue, neon, nude)

29,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS13617

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Łyżeczka do nauki samodzielnego jedzenia francuskiej marki BEABA. Wykonana z najwyższej jakości materiału, wolnego od BPA. Łyżeczka" pomoże Twojemu dziecku opanować trudną umiejętność samodzielnego posługiwania się sztućcami. Obrotowa rękojeść zapewnia utrzymanie końcówki łyżeczki w pozycji horyzontalnej bez względu na obrót nadgarstka dziecka podczas np. wkładania łyżeczki do buzi. Dzięki funkcji 360 nic się nie wylewa, nawet jeśli dziecko nie potrafi jeszcze trzymać łyżeczki prawidłowo. Na kolejnym etapie rozwoju, rękojeść można zablokować tak, aby spełniała funkcję normalnej łyżeczki. Łyżeczka jest dość głęboka, stąd nadaje się przede wszystkim do jedzenia gęstych płynów, jak zupy czy puree. Jej elementy łatwo oddzielić, co sprawia, że nietrudno ją wyczyścić. Można ją myć ręcznie lub w zmywarce.

Łyżeczki dostępne są w trzech kolorach: blue (jasnoniebieska z ciemnoniebieskim uchwytem), nude  (jasnoróżowa z białym uchwytem) oraz neon (jasnozielona z białym uchwytem).

Wiek: 8 m+ 
Materiał: BPA free
Wymiary: 155 x 28 x 38 mm
Waga: 20 gr

Francuska marka Beaba powstała w 1989 roku, aby wspierać rodziców na każdym etapie rozwoju ich dziecka. Jej celem jest ciągłe poszukiwanie najwygodniejszych, najbardziej innowacyjnych i najskuteczniej ułatwiających życie rozwiązań. Najmocniejszą stroną firmy są jej twórcy – eksperci w swoich dziedzinach: projektanci, inżynierowie i naukowcy – to oni starają się odpowiedzieć na potrzeby rodziców, którzy oczekują produktów wysokiej jakości, ale przy tym funkcjonalnych i łatwych w obsłudze. Mamy na całym świecie uwielbiają Beaba właśnie za to, że je rozumie, a także za nowoczesny design i modne, stonowane kolory.

Grupa wiekowa: niemowlak (0-12 mies.), maluch (12-36 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 9 m +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.