Quut, Łopatka z sitkiem Scoppi Cherry

105,00 zł

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS66438

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Łopatka z sitkiem Scoppi belgijskiej marki Quut przyciąga wzrok niebanalnym designem i oryginalną kolorystyką. Jest duża, a przy tym poręczna, lekka i łatwa do utrzymania przez dziecko. Do jej używania dzieci mogą wykorzystywać zarówno obie ręce, jak i nogi, w podobny sposób, jak robią to dorośli np. z szuflą czy łopatą. Na wyposażeniu łopatki znajduje się również spore, prostokątne sitko w kontrastowym kolorze, które można odczepić na czas zabawy, a po zabawie przyczepić z powrotem (na tzw. klik) dla wygodniejszego przechowywania i przenoszenia zestawu. Gwarantuje inteligentną aktywność na świeżym powietrzu, i to przez cały rok. Łopata sprawdza się bowiem nie tylko przy budowaniu fortów i fos, przesiewaniu piasku, ale także do zabaw w wodzie, śniegu czy ogrodzie.

 

Co wyróżnia właśnie tę zabawkę:

wielokrotnie nagradzany innowacyjny design

ergonomiczny kształt i uchwyt

niezwykła estetyka wykonania

pobudza wyobraźnię i kreatywność oraz zachęca do interakcji na świeżym powietrzu

wyjątkowa wytrzymałość i trwałość – posłuży nawet kilku pokoleniom dzieci

bezpieczeństwo używania

łatwa w utrzymaniu w czystości (myć powierzchniowo)

system click-and-store dla łatwego transportu

materiał wolny od BPA, ftalanów, lateksu, który nadaje się do recyklingu

doskonałe uzupełnienie pozostałych zabawek marki Quut

 

Idealnie nadaje się na prezent.

Kolor: ciemny wiśniowy róż + jasny róż

 

Nagrody: Henri Van de Velde Labels Award 2013, Red Dot Award 2014

 

bezpieczne od: 0+

wiek rekomendowany: 3+

liczba elementów: 2

materiał: polipropylen

design: Belgia

wymiary: 65,5 x 16,5 x 2,7 cm

waga: 650 gr

bezpieczeństwo i jakość: EN71, ASTM F963, ST 2012, SOR / 2011-17, AS / NZS, ISO 8124

Grupa wiekowa: przedszkolak (3-6 lat)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 3 lata +, 4 lata +, 5 lat +, 6 lat +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.