Lilliputiens, Przytulanka aktywizująca wielofunkcyjna Nosorożec Marius 9 m+

126,57 zł

147,00 zł (oszczędź -20,43 zł)

Aktualnie nie jest dostępny

Numer produktu: PS63084

Polecamy z tej kategorii:

Sprawdź również:


Przytulanka aktywizująca Nosorożec Marius belgijskiej marki Lilliputiens to niebanalne, miękkie i wielofunkcyjne źródło rozrywki i nauki dla ciekawskich maluszków. Ma postać pełnego niespodzianek uroczego Nosorożca Mariusa, uszytego z materiałów o różnych wzorach i fakturach. Przytulankę można rozłożyć jak książkę. W jej wnętrzu, wśród egzotycznej roślinności dżungli z jednej strony ukrywa się słodki pluszowy wyjmowany pajączek, na rozciągliwej, wibrującej podczas zwijania się taśmie, po drugiej stronie zaś – lew Jack, z bujną grzywą i głową w postaci giętkiego, bezpiecznego lusterka. Marius ma małe odstające uszka i miękki róg na nosie, który po naciśnięciu wygrywa muzyczkę na trąbce. Przednia część tułowia szeleści i ma ukryty w środku dzwoneczek. Nosorożec w łapkach trzyma obręcz - gryzak. a z boku znajduje się sznurek z drewnianym koralikiem do przesuwania. Zabawka jest solidnie wykonana i bezpieczna. Zaskakuje i pobudza dziecięcą wyobraźnię. Rozwija małą motorykę (chwytanie, potrząsanie, wkładanie, wyciąganie, przesuwanie), aktywizuje zmysł słuchu (szeleści, grzechocze, trąbi), wzroku i dotyku, pomaga zauważać zależności przyczynowo-skutkowe, a dzięki gryzakowi – przynosi ulgę w trudnym okresie ząbkowania.

Do tej zabawki możesz dobrać inne z tym samym bohaterem.

Idealnie nadaje się na prezent.

Myć wyłącznie powierzchniowo.

wiek rekomendowany: 9 m+

wymiary produktu: 14 x 14,5 x 14,5 cm

bezpieczeństwo i jakość: EN71, CE, ASTM, ISO 9001

Nosorożec Marius jest pierwszy do przytulania. Uwielbia to! Jest też pełen energii, dla każdego ma ciepłe słowo i nigdy nie marudzi.

Grupa wiekowa: niemowlak (0-12 mies.), maluch (12-36 mies.)
Gwarancja: producenta 12 miesięcy
Płeć: dziewczynka
Wiek dziecka: 9 m +, 12 m +, 18 m +, 2 lata +, 3 lata +
Oceny

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.