Obniżka! Dzianinowy dwustronny kocyk gwiazdka szary/niebieski Expand

Dzianinowy dwustronny kocyk gwiazdka szary/niebieski

Peekaboo Peekaboo

PS6615

Nowy

Kwadratowy kocyk z akrylu ciepły i delikatny  z elementem gwiazki

Więcej szczegółów

Brak w magazynie

108,36 zł

brutto

144,48 zł brutto

-25%

W koszyku brakuje 299,00 zł do darmowej wysyłki.

Miękkie i przyjemne w dotyku dwustronny kocyk z akrylu z limitowanej edycji marki Peekaboo. 

 

Najnowsza kolekcja kocyków z Edycji Limitowanej, jak zawsze charakteryzująca się niesamowitą miękkością i klasyką w łączeniu kolorów: beż, pudrowy róż, delikatny błękit, szary…ale również odważniejsze kombinacje, jak turkus, laguna, róż oraz żółty. W kolekcji „gwiazdkowej” każdy kocyk ma swój „negatyw”, co pozwala na dostosowanie koloru do nastroju danej chwili :-) Kocyki mają wymiary 90 x 90 cm, są wykończone kolorową pliską, można je prać w pralce w temperaturze 30C. Nie prasować. Nawet po wielu praniach nie tracą kształtu, nie mechacą się i nadal pozostają miłe w dotyku. Kocyki z Edycji Limitowanej to oryginalny i luksusowy prezent z każdej okazji. Produkty PEEKABOO ucieszą wszystkich tych, którzy cenią jakość i niebanalny design. Kolory na zdjęciu mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych.

 

ATRYBUTY PRODUKTU:

Wymiary: 90 x 90 cm

Można prać w pralce w temp. 30C

Materiał: akryl

 

Płeć: uniwersalny, dziewczynka, chłopczyk
Grupa wiekowa: maluch ( 12-36 ), niemowlak ( 0-12 )
Kategoria wiekowa od 9 miesięcy, od 2 lat, od 0 miesięcy , od 6 miesięcy, od 12 miesięcy, od 3 miesięcy
Styl, wzornictwo: nowoczesny, klasyczny

Nazwa marki PEEKABOO [ pikabu ], czyli „A KUKU” powstała spontanicznie. Jest bowiem jedną z ulubionych zabaw córeczki jednej z pomysłodawczyń marki.  Założeniem PEEKABOO było wprowadzenie na rynek marki dziecięcej, której produkty wyróżniają się wzornictwem, jakością użytych materiałów oraz wykończeniem.  Zależało im również na tym, aby stworzyć produkty oparte na materiałach polskiego pochodzenia a w proces produkcyjny zaangażować małe, polskie przedsiębiorstwa.  Pomysłodawczynie marki chciały też udowodnić, że można stworzyć polski produkt, który jakością przewyższa te produkowane na masową skalę w Azji, a wzornictem dorównuje uznanym zagranicznym markom.  

Bądź pierwszy oceń i napisz opinię !