Obniżka! Kocyk mata w granatowe gwiazdki Expand

Kocyk mata w granatowe gwiazdki

Peekaboo Peekaboo

PS6122

Nowy

Miękki, bawełniano-welurowy, puszysty kocyk do snu i zabawy jest częścią kolekcji stworzonej przez teoretycznie konkurencyjne marki dziecięce - PEEK A BOO oraz Tom&Buddies :-)

Więcej szczegółów

Brak w magazynie

138,60 zł

brutto

184,80 zł brutto

-25%

W koszyku brakuje 299,00 zł do darmowej wysyłki.

 

Miękki, bawełniano - welurowy, puszysty kocyk do snu i zabawy jest częścią nowej, zimowej kolekcji „Starry Nights” stworzonej przez dwie marki dziecięce - PEEK A BOO oraz Tom & Buddies. 

Przedstawiamy Wam magiczne gwiazdki w ulubionych przez wszystkich grafitach i szarościach. Nadchodzące zimowe, gwiaździste noce były dla nas inspiracją aby stworzyć kolekcję pełną magii, czaru i spokoju. Stąd stonowana kolorystyka i ponadczasowa, uniwersalna klasyka. Wierzymy, że Wy też zakochacie się w niej tak jak my. Życzymy Wam i Waszym Maluszkom wielu magicznych chwil tej zimy!

 

Zalety kocyka:

  • może służyć jako kołderka
  • złożony na pół może stanowić dodatkowy podkład na dno wózka
  • dzięki wypełnieniu jest miękki i sprawdzi się również jako mata do siedzenia i zabawy
  • jego rozmiar: 100x 70 cm sprawia, że będzie służył długo każdemu rosnącemu maluszkowi
  • idealny na jesienno-zimowe spacery
Płeć: chłopczyk, uniwersalny, dziewczynka
Grupa wiekowa: niemowlak ( 0-12 )
Kategoria wiekowa od 3 miesięcy , od 9 miesięcy, od 0 miesięcy , od 6 miesięcy, od 12 miesięcy
Sposób czyszczenia: Prać ręcznie w 30°C
Materiał: tkanina
Styl, wzornictwo: ekskluzywny, hipsterski, nowoczesny, skandynawski

Nazwa marki PEEKABOO [ pikabu ], czyli „A KUKU” powstała spontanicznie. Jest bowiem jedną z ulubionych zabaw córeczki jednej z pomysłodawczyń marki.  Założeniem PEEKABOO było wprowadzenie na rynek marki dziecięcej, której produkty wyróżniają się wzornictwem, jakością użytych materiałów oraz wykończeniem.  Zależało im również na tym, aby stworzyć produkty oparte na materiałach polskiego pochodzenia a w proces produkcyjny zaangażować małe, polskie przedsiębiorstwa.  Pomysłodawczynie marki chciały też udowodnić, że można stworzyć polski produkt, który jakością przewyższa te produkowane na masową skalę w Azji, a wzornictem dorównuje uznanym zagranicznym markom.  

Bądź pierwszy oceń i napisz opinię !